کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

سخن روز

از میان کسانی که برای دعای باران به میعادگاه میروند

تنها کسانی که با خود چتر میبرند به کارشان ایمان دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی ایران منش سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:43

با سلام

این عمل رو من خودم توی شیراز بین سالهای ۷۴ تا ۸۰ دیدم که کسی که برای نماز بارون اومده بود با خودش چتر آورده بود و جالب اینجاست که بعد از نماز بارون شروع شد و وقتی ازش ژرسیده بودند که چیکار کردی که بارون اومد
گفت وقتی از خونه بیرون اومدم به خدا گفتم به امید تو دارم می رم نماز بخونم من رو روسیاه نکن و با اینکه ژهلوی تو آبرویی ندارم ولی عزت و آبروی من رو در مقابل بنده هات حفظ کن

علیکم سلام
دوست عزیز با تمامی دورنگی ها در این زمانه ، خیلی ها هستند که نزد خدا ارزش دارند و صادقانه بنده خدایند نه بنده پست و مقام و ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد