کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

ویندوز هشت

معرفی ودانلود ویندوز هشت 

ultrabooks-win8.jpg


ویندوز 8

  مایکروسافت اخبار داغی از ویندوز جدید اش به همراه آورده است و اعلام شد که نسل بعدی از محبوب ترین سیستم عامل برای کامپیوترها این هفته به صورت نسخه Developer Preview برای توسعه دهندگان قابل دانلود خواهد بود.
بر اساس سخنان استیون سینوفسکی مدیر بخش ویندوز شرکت مایکروسافت این شرکت ویندوز را بازنگری کرده است و طیف جدیدی از قابلیت ها را به آن افزوده. ما در ویندوز جدید رابط کاربری ویندوز فون 7 را در سیستم عامل دسکتاپ هم میبینیم.

از همه مهمتر همانطور که میدانید ویندوز جدید از پردازشگر های ARM و x86 هم پشتیبانی میکند. بنابراین میتوانید آن را از تبلت ها گرفته تا کامپیوتر های رومیزی قدرتمند پیدا کنید. ضمن اینکه در کنفرانس مایکروسافت رسما تایید کرد که نرم افزارهایی که برای ویندوز 7 طراحی شده اند روی سیستم عامل بعدی نیز کار میکنند.

windows8-chart.jpg

خبر مهم دیگر مایکروسافت در مورد نیاز های سخت افزاری لازم برای اجرای ویندوز جدید بود. معمولا عادت کرده ایم که با هر سیستم عامل جدید، به دنبال سخت افزار بهتر و قدرتمند تری باشیم. اما ویندوز 8 آمده تا این قانون را زیر سوال ببرد. در واقع منابع سخت افزاری برای ویندوز 8 حتی از ویندوز قبلی هم کمتر است و مایکروسافت میگوید این سیستم عامل به راحتی روی پردازشگرهای اتم با یک گیگابایت رم هم کار میکند.


windows-8-store-build-2011.jpg

اگر به یاد داشته باشید قرار بود ویندوز 8 با یک فروشگاه نرم افراری هم همراه باشد.  مایکروسافت طرح اولیه این فروشگاه را هم نشان داد.

اینجا قرار است میزبان نرم افزارها با طراحی مترو ( رابط کاربری مخصوص ویندوز 8 ) و نرم افزارهای ۳۲ بیتی فعلی باشد.

به نظر میرسد مایکروسافت قصد دارد با ویندوز جدید اش حرکت بزرگی را به سمت تصرف بیشتر بازار بردارد و عقب ماندگی اش را هم در سیستم عامل تبلت ها به سرعت جبران کند. شما فکر می کنید ویندوز جدید کاربران اندروید و آی او اس را تا چه حدی به سمت خودش وسوسه کند؟

windows-8-dev-preview.jpg

  مایکروسافت زمان دقیق ارایه پیش نمایش را اعلام کرد. این نسخه برای دانلود در دسترس خواهد بود. برای اینکار کافی است به این آدرس مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد