کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

تاف بوک

تاف بوک چیست ؟

سر انجام پاناسونیک هم وارد بازار تولید کنندگان تبلت های اندرویدی شد. اما این شرکت می خواهد با چه محصولی پا در این بازار پر رونق بگذارد؟ باید گفت که رویکرد پاناسونیک در این مورد کمی متفاوت بوده است. بر خلاف خیلی از شرکت ها که تمرکز را برروی زیبایی و ظرافت تبلت هایشان گذاشته اند؛ تبلت پاناسونیک به گونه ای طراحی شده که احساس استحکام و دوام و امنیت را به شما منتقل کند. حالت بدنه و پوشش مات نمایشگر نیز به این مساله دامن می زنند.

2.jpg

باید گفت که هنوز خیلی درباره تاف بوک نمی دانیم. ولی باید بگوییم که GPS، پشتیبانی از نسل سوم یا چهارم شبکه های موبایل و عمر باتری قوی از ویژگی های این تبلت هستند. اما همانطور که از تصاویر مشخص است، گویا این تبلت از نسخه 2.x اندروید استفاده می کند و هانی کامی نیست. البته امیدواریم که تصویر مربوطه جعلی و اشتباه باشد چون کمی سخت است که باز هم سیستم عامل موبایل را روی تبلت ها ببینیم.با این حال استحکام بالای سری تاف بوک (Toughbook) پاناسونیک، یکی از جذابیت های آن به شمار می رود و یک سخت افزار قدرتمند برای این تبلت می تواند جایگاه بالایی برای تاف بوک به ارمغان آورد. فعلا اطلاعات بیشتری درباره قیمت این تبلت نداریم اما انتظار داریم که تاف بوک، فصل چهارم امسال در دسترس قرار بگیرد.

با تمام این اوصاف، اگر بدترین حالت ممکن را در نظر بگیریم؛ باید بگوییم که تاف بوک یک تبلت اندرویدی با طراحی متفاوت است که استحکام و دوام خود را برایتان تضمین می کند. اگر چه شاید ظاهرش شما را به خود جذب نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد