کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا

سبکترین لپ تاپ دنیا به بازار آمد

به گفته توشیبا، Portege R830 سبک‌ترین لپ‌تاپ 13.3  اینچی جهان محسوب میشود که در خانواده لپ‌تاپ‌های فوق‌همراه طبقه‌بندی شده و بر خلاف MacBook Air اپل قابلیت پشتیبانی از دیسک‌های DVD برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول که از هم‌اکنون در بازار به فروش میرسد کمتر از 1.5 کیلوگرم وزن و یک اینچ ضخامت دارد.

کارشناسان این محصول را جایگزین مناسبی برای MacBook Air اپل یا سری 9 لپ‌تاپ‌های سامسونگ می‌دانند. این محصول 1049 دلار قیمت‌گذاری شده است.
لپ‌تاپ Tecra R840 همراه با پردازنده‌های Core i3، i5 و i7 اینتل و Radeon شرکت AMD ساخته شده است و از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار رفته در آن میتوان به یک گیگابایت حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافیکی و هارددیسک با سرعت 7200 دور در دقیقه یا حافظه جامد(SSD) اشاره کرد.

مدل ویژه این لپ‌تاپ مجهز به حافظه جامد که در حالت عادتی 11 ساعت انرژی را در خود نگه میدارد، حدود دو کیلوگرم وزن و یک اینچ ضخامت دارد و 899 دلار فروخته می‌شود.

این لپ‌تاپ 14 اینچی25 درصد باریک‌تر از مدل قبلی خود ساخته شده است.

لپ‌تاپ مدل Tecra 850 که همچنین جایگزینی برای رایانه‌های رومیزی محسوب میشود، نمایشگر 15.3 اینچی را در خود جا داده است که صفحه‌کلید آن شامل کلیدهای عددی مجزا میشود و وزن آن حدود 2.5 کیلوگرم اعلام شده است. این لپ‌تاپ 6 درصد سبک‌تر از مدل Tecra A11 است و در سه مدل با پردازنده‌های Core i3، i5 و i7 اینتل فروخته می‌شود.
شرکت توشیبا برای این لپ‌تاپ پردازنده گرافیکی با یک گیگابایت حافظه، هارددیسک با سرعت 7200 دور در دقیقه و حافظه جامد در نظر گرفته است و باتری آن می‌تواند 7 ساعت انرژی را در خود نگه دارد. این لپ‌تاپ 879 دلار قیمت‌گذاری شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد