کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

کامپیوتر البرز - کرج

تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی کامپیوتر در استان البرز - کرج

هک کردن شبکه های وایرلس و Wifi


      تا حالا به فکر هک کردن شبکه های وایرلس و wifi افتاده اید.

   پس در گام اول نیاز به ابزار اسکن  وایرلس یا Wifi  خواهید داشت پس شروع میکنیم.

- ابزار اسکن کردن وایرلس یا Wifi:

از این ابزار ها برای بررسی شبکه های موجود بیسیم در اطراف خود استفاده می کنیم . ابزار های زیادی در این زمینه موجود می باشد که یکی از معروف ترین آن ها NET STUMBLER می باشد.و برای مکینتاش ابزار MacStumbler .

حال به معرفی چند ابزار اسکن می پردازیم :

 

 

 NetStumbler for Windows operating systems :

این برنامه ابزاری است تحت ویندوز که برای پیدا کردن شبکه های بیسیم استاندارد 802.11b, 802.11a و 802.11g استفاده می گردد.حتی نسخه ای برای ویندوز CE هم دارد.

موارد استفاده :

1- Wardriving

2- شناسایی تنظیمات شبکه

3-پیدا کردن محل هایی با پوشش ضعیف در WLAN

4- تشخیص علل تداخل های بیسیمی

5-تشخیص نقاط غیر مجاز ("سرکش") دسترسی

لینک دانلود :

این ابزار کوچک کارش شبیه سازی عملکرد برنامه های مانند netstumbler, bsd-airtools, و kismet می باشد.و برای کسانی که می خواهند شبکه های وایرلس اطرف خودشان را ببینند مناسب است و بیشتر جنبه آموزشی دارد.البته با کارت های PCMCIA یا USB wireless devices سازگار نمی باشد.
لینک دانلود :
این ابزار برای تشخیص و جمع آوری بسته های اطلاعاتی شبکه ، پیدا کردن شبکه های مخفی و ... . این برنامه شبکه های با استاندارد 802.11 را شناسایی ، Sniff و تشخیص نفوذ می کند.و با هر نوع کارت شبکه ای که از نوع (rfmon) باشد کار می کند و توانایی Sniff کردن ترافیک استاندارد های 802.11b, 802.11a, 802.11g, and 802.11n را دارد.
لینک دانلود :

ردفنگ ابزاری برای پیدا کردن دستگاه های بلوتوث  پنهان از طریق brute-forcing و با خواند 6 بایت آخر آدرس دستگاه بلوتوث و خواندن نام از طریق تابع read_remote_name() می باشد .
لینک دانلود :

ابزاری برای نمایش شهر شما در نقشه شبکه بیسیم از طریق GPS زمانی که شما سوار ماشین هستید و یا در یک خیابان مستقر هستید. با انعطاف پذیری و تاثیر بالا برای شبکه های بیسیم .
لینک دانلود :

برنامه ای که شبکه های 802.11 (WLAN) را پیدا می کند و با قابلیت استفاده آسان برای GTK2 و حجم پایین برای استفاده به صورت قابل حمل (Portable). طراحی این برنامه به گونه ای است که به راحتی شبکه های وایرلس را پیدا نموده زیرا از معماری client-server در طراحی موتور جستجوی آن استفاده می شود و می تواند انواع Frontend ها را پیدا کند.
یک برنامه رایگان و متن آزاد که برای sniffer/analyzer شبکه وایرلس توسط جاوا نوشته شده.این برنامه وسایلی همچون iPaq را پشتیبانی می کند و بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ برای پیدا کردن شبکه های وایرلس کاربرد دارد.
لینک دانلود :

یک کنسول بر پایه نقشه برداری از شبکه مبتنی بر 802.11 در لینوکس می باشد.و گزراشاتی در رابطه با AP stuff like channel, WEP, ESSID, MAC و غیره به کاربر می دهد.
و کارت های مانند (Compaq, Lucent/Agere, … ) را پشتیبانی می کند و در آینده اکثر کارت ها را پشتیبانی خواهد کرد.و دارای یک پچ می باشد که در مقابل درایور  هسته  orinoco.c قرار دارد که این برنامه را قادر می سازد که دستور اسکن را به درایور فایل /proc/hermes/ethX/cmds  ارسال کند و سپس پاسخ را از سوکت netlink دریافت کند.این برنامه به این سوکت گوش می دهد  تا داده هایخروجی های را گزارش کند.
لینک دانلود :

یک نرم افزار standalone می باشد که به شما اجازه می دهد که نتایج بررسی یک شبکه را به برنامه Microsoft's MapPoint 2002  انتقال دهید.و WAPs های موجود را با قدرت سیگنال و نوع ارتباطشان ثبت می کند.

لینک دانلود :

یک ابزار تحت یونیکس برای Wireless Access Point و مجموعه ای از عمل هایی برای تنظیم و مانیتور کردن Wireless Access Points که از پروتکل SNMP استفاده می کنند.این  برنامه تحت لینوکس ، FreeBSD, NetBSD و  AIX قابل کامپایل می باشد.

لینک دانلود :
دانلود ایپی  اسکنر

 SSID Sniff :

این برنامه یک ابزار جذاب برای پیدا کردن access points و ذخیره ترافیک در شبکه کاربرد دارد. تنظیمات این برنامه از طریق یک اسکریپت صورت می گیرد و در کارت های Cisco Aironet و مدل های prism2 پشتیبانی می شود.

لینک دانلود :

ویومون یک برنامه کاربردی برای سخت افزار وایرلس می باشد که تحت لینوکس و با کارت های که با افزونه Jean Tourrilhes پشتیبانی می شوند کار می کند که در کرنل 2.4 موجود می باشد .

لینک دانلود :

دانلود ویو مون


Wireless Security Auditor  :

Wireless Security Auditor به شما مدیر شبکه این امکان را می دهد تا امنیت شبکه وایرلس را در سازمان خود با اجرای ممیزی و تعیین سطح دسترسی شبکه مشخص نماید. Elcomsoft Wireless Security Auditor سعی در بازیابی کلید های WPA/WPA2 –PSK که دارای رمز عبورهستند می نماید تا نشان دهد که شبکه شما تا چه حد امن می باشد.

لینک دانلود :

یک Sniffer شبکه های وایرلس می باشد که می تواند اطلاعات انتقالی در شبکه 802.11 را تشخیص دهد.این برنامه متن آزاد می باشد و تلاش های موفق و ناموفق در شبکه را شناسایی می کند در ضمن نمودار عملکرد هر کاربر و پروتکل مربوطه  را نیز نشان می دهد و قدرت سیگنال دریافتی را مشخص می نماید.

لینک دانلود :

دانلود ایرترف


AirMagnet :

ایرمگنت یک آنالیز کننده صنعتی  WiFi می باشد که برای ممیزی کردن موبایل و مشکل زدایی شبکه های تجاری Wi-Fi استفاده می گردد.به مدیران IT کمک می کند به سرعت مشکلات شبکه بیسیم خود که توسط مشتریان گزارش داده می شود را در حالی که امنیت و اسیب پذیری های ممکن را بررسی می کند حل نماید.

لینک دانلود :

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد